tisdag 17 augusti 2010

Miltons första dag på dagis

Idag har Milton varit på dagis för första gången i sitt liv.
Han skulle vara där mellan klockan 12:30-15:00.
Det gick bra fast den första kommentaren jag fick från dagisfröken när jag frågade hur det gått var
"han har varit väldigt jobbig"
Jag frågade varför och vad han gjort och fick förklaringen att han varit väldigt stirrig och haft svårt att koppla av. Han hade varit "på" de andra hundarna och inte lagt sig tillrätta fören 10 minuter innan jag kom för att hämta honom.
Men vad trodde ni?? Han är 5 månader och 1 dag gammal!!
Men hon sa också att det inte är särskilt många hundar, än mindre valpar, som känner sig så pass trygga redan under första dagen att de lyckas somna.

Så jag är stolt!
imorgon ska vi dit mellan 12:30-15:00 igen...håll tummarna!
Här var han inte gammal:)
Det var den dagen jag hämtade honom <3


Sötaste någonsin (samma dag som han hämtades)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar